Известие

Collapse
No announcement yet.

Преглед на 159-ка в Русе

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Накратко - колата е била служебна на голяма фирма, на реални км е. Само че като е била около 30-40К километра, я удрят във висок бордюр и и потрошават предницата. След което стои 2-3 г. в склад. После я взема собственика на Итал кар сервиза, дето е до Топливо в Русе и тръгва да я възстановява, колата се прави идеално и се изправя, пребоядисва се цялостно и перфектно - човека си е бояджия. Направена е като хората, поне може да си сигурен за това.
    След като и се накара, я покара синът му, май той я продава в случая.
    Информацията е от 1-ва ръка, от колега алфист, даже мога да ти дам на ЛС телефона му, каза че няма проблем да ти обясни подробно историята. Наблюдавал е процеса по реставрацията отблизо.
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
    Alfa Romeo 146 ti

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от htrx Покажи съобщение
      Добре, пичове, благодаря за мненията. Разколебах се сериозно за тази и ще продължавам търсенето за някоя фейслифтова бройка, евентуално и в чужбина.
      Колега , от любопитство ще те питам , защо си се спрял на 3.2 JTS ?
      Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

      Comment


      • #18
        Да, странно е и за мен - тоя опелския мотор нито върви, нито може да се газифицира. Трябва да се обадиш ако си от Русе, да те повозя в чипосана 2.4-ка напълно изправна, да видиш какво е.
        Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
        Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
        Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
        Alfa Romeo 146 ti

        Comment


        • #19
          В английските алфа форуми пишат друго за 3.2-то...

          Вярно, няма звук като на Бусо, но няма как да не върви, все пак е 260 коня.
          Да не говорим че мотора не е "опелски", а е Холден, и в австралийския ибей примерно могат да се намерят доста интересни болт-он китове за суперчарджър или строук на 3.7-3.8 литра. Т.е. повишаването на мощността е възможно и то в доста големи количества.

          И стига сте ги бутали тея пушещи и лагави тракалници покрай истинските мотори
          156 2.0TS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            В английските алфа форуми пишат друго за 3.2-то...

            Вярно, няма звук като на Бусо, но няма как да не върви, все пак е 260 коня.
            Да не говорим че мотора не е "опелски", а е Холден, и в австралийския ибей примерно могат да се намерят доста интересни болт-он китове за суперчарджър или строук на 3.7-3.8 литра. Т.е. повишаването на мощността е възможно и то в доста големи количества.

            И стига сте ги бутали тея пушещи и лагави тракалници покрай истинските мотори
            Колега, в английските и немските форуми пише и че долните носачи на 159ка, издържат по 80 - 90 000км, ама в темата по-долу пишете, че се сменят с маслото! Карал съм 3,2 Q4, карал съм и 2,4 Q4 с добър ремап - ще ме прощаваш, но само заради гръмкото "заглавие" на бензинката не си струва! А както има китове за 3,2, има и за 2,4 и за 1,9. Хората тук вадят над 300 к.с. от 1,9 пък нека са тракалници Реално с пари в 159ка може да се сложи и 2,9 F154 V6 от Giulia QV, но не виждам колегата да има проект за подобни интервенции или суперчарджъри от Австралия. За ежедневна употреба 3,2 си е пълен *****, каквот и да си говорим....
            Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

            Comment


            • #21
              Този двигател, не е истински.
              Нито спаркът ти.
              И двата са винаги готови да пометнат, от лагери.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment

              Working...
              X